Wsparcie techniczne

Mając aktywny plan subskrypcyjny Twoja firma na zapewnione płynne działanie...
 
Nasze wsparcie telefoniczne i pomoc on-line dla WorkPlan są dostępne w godzinach pracy, oraz jeśli jest taka konieczność podczas nieprzewidzianych zdarzeń. Nasi eksperci dostępni są również na miejscu w siedzibie firmy, aby zapewnić pomoc podczas każdej sytuacji.
 

Opieka techniczna

Obsługa klienta
Bezpośredni kontakt  z naszym doświadczonym i wykwalifikowanym zespołem pomocy technicznej odpowie na wszystkie Państwa pytania jak również zasugeruje najlepsze rozwiązania zaistniałych problemów.
Wsparcie on-line
Za pośrednictwem poczty elektronicznej można kierować bezpośrednie zapytania i sugestie związane z oprogramowaniem, co zapewnia klientowi profesjonalną i szybką odpowiedź ze strony naszego konsultanta.
 
Wsparcie telefoniczne
W przypadku koniecznego udzielenia niezwłocznej pomocy technicznej można uzyskać bezpośredni kontakt telefoniczny do działu pomocy technicznej, w celu rozwiązania podstawowych problemów.
 
Pomoc zdalna przez WEBEX
W przypadku bardziej złożonych problemów zalecamy i umożliwiamy realizację pomocy technicznej zdalnie. Pomoc jest udzielana w czasie rzeczywistym zaraz po skontaktowaniu się z konsultantem. Nawiązane połączenie z komputerem klienta pozwala na bezpośrednie zapoznanie się z problemem i szybką realizację pomocy technicznej, dzięki czemu oszczędzają Państwo czas.
Ekspert w sieci
Wszyscy nasi konsultanci są dostępni on- line i czekają na Państwa kontakt z nami. Wybór odpowiedniej formy kontaktu z firmą VeraShape udzielającą wsparcia technicznego zależy od Państwa.


Wsparcie dla rozwoju produktu WorkPlan w przedsiębiorstwie

Aktualizacja oprogramowania
Podczas trwania subskrypcji klient regularnie otrzymuje aktualizacje oprogramowania, dzięki czemu zapewnia sobie najwyższy poziom funkcjonalności oprogramowania. 
Poprawki do oprogramowania
Klient po zgłoszeniu błędu może na bieżąco śledzić postęp dokonywanych prac i pobierać poprawki. 
 
Rozwój oprogramowania
Zostań czynnym członkiem społeczności użytkowników oprogramowania WorkPlan i pomóż nam w jego rozwoju przekazując swoje sugestie i pomysły, które pomogą w rozwoju jego funkcjonalności.

 

Opieka techniczna Advanced

Jest to kompleksowa usługa posiadająca dodatkowe wsparcie, w którego skład wchodzi przeprowadzanie dodatkowych szkoleń. Pozwalają zapoznać się z wprowadzanymi zmianami do oprogramowania oraz zapewniają profesjonalny serwis w korzystnej cenie.  
 
Szkolenia uaktualniające do nowej wersji
Weź udział w corocznych konferencjach, dzięki którym zapoznasz się z funkcjami w najnowszej wersji oprogramowania. Pozwól sobie zwiększyć wydajność i produktywność przedsiębiorstwa.
 
Dzień obsługi klienta
Zapewniamy Państwu możliwość spotkania z naszymi ekspertami, inżynierami, którzy zapewnią kompleksową i indywidualną pomoc w obsłudze oprogramowania.
 
Profesjonalny serwis
Skorzystaj z preferencyjnych stawek na zakup szkoleń i doradztwa, zapewnisz tym samym, że twój system będzie nadal przynosił doskonałe zyski.

 

Zapytaj o wycenę ERP dla swojej firmy

 

Na skróty

Zapytaj o ofertę
Zapytaj o analizę
Wdrożenia
Kontakt
 

 
 

Warto zobaczyć

Zapytania ofertowe
Przewodnik techniczny
Planowanie i symulacje
Produkcja seryjna
Zakupy i magazyn
Zarządzanie czasem
Zarządzanie jakością
Zarządzanie wynikami
Zarządzanie informacją
CRM