![]() |
Obsługa klienta
Bezpośredni kontakt z naszym doświadczonym i wykwalifikowanym zespołem pomocy technicznej odpowie na wszystkie Państwa pytania jak również zasugeruje najlepsze rozwiązania zaistniałych problemów.
|
![]() |
Wsparcie on-line
Za pośrednictwem poczty elektronicznej można kierować bezpośrednie zapytania i sugestie związane z oprogramowaniem, co zapewnia klientowi profesjonalną i szybką odpowiedź ze strony naszego konsultanta.
|
![]() |
Wsparcie telefoniczne
W przypadku koniecznego udzielenia niezwłocznej pomocy technicznej można uzyskać bezpośredni kontakt telefoniczny do działu pomocy technicznej, w celu rozwiązania podstawowych problemów.
|
![]() |
Pomoc zdalna przez WEBEX
W przypadku bardziej złożonych problemów zalecamy i umożliwiamy realizację pomocy technicznej zdalnie. Pomoc jest udzielana w czasie rzeczywistym zaraz po skontaktowaniu się z konsultantem. Nawiązane połączenie z komputerem klienta pozwala na bezpośrednie zapoznanie się z problemem i szybką realizację pomocy technicznej, dzięki czemu oszczędzają Państwo czas.
|
![]() |
Ekspert w sieci
Wszyscy nasi konsultanci są dostępni on- line i czekają na Państwa kontakt z nami. Wybór odpowiedniej formy kontaktu z firmą VeraShape udzielającą wsparcia technicznego zależy od Państwa.
|
![]() |
Aktualizacja oprogramowania
Podczas trwania subskrypcji klient regularnie otrzymuje aktualizacje oprogramowania, dzięki czemu zapewnia sobie najwyższy poziom funkcjonalności oprogramowania.
|
![]() |
Poprawki do oprogramowania
Klient po zgłoszeniu błędu może na bieżąco śledzić postęp dokonywanych prac i pobierać poprawki.
|
![]() |
Rozwój oprogramowania
Zostań czynnym członkiem społeczności użytkowników oprogramowania WorkPlan i pomóż nam w jego rozwoju przekazując swoje sugestie i pomysły, które pomogą w rozwoju jego funkcjonalności.
|
![]() |
Szkolenia uaktualniające do nowej wersji
Weź udział w corocznych konferencjach, dzięki którym zapoznasz się z funkcjami w najnowszej wersji oprogramowania. Pozwól sobie zwiększyć wydajność i produktywność przedsiębiorstwa.
|
![]() |
Dzień obsługi klienta
Zapewniamy Państwu możliwość spotkania z naszymi ekspertami, inżynierami, którzy zapewnią kompleksową i indywidualną pomoc w obsłudze oprogramowania.
|
![]() |
Profesjonalny serwis
Skorzystaj z preferencyjnych stawek na zakup szkoleń i doradztwa, zapewnisz tym samym, że twój system będzie nadal przynosił doskonałe zyski.
|